Často sa nás pýtate
Pripravili sme zoznam najčastejších otázok našich zákazníkov. Ak neradi telefonujete, nemáte čas a potrebujete sa informovať o objednávke, doprave, vrátení tovaru alebo o nás, ste na správnom mieste!
Ak potrebujete niečo rýchlo vyriešiť, môžete kontaktovať príslušného kolegu na jeho telefónnom čísle:
FAQ
Základné informácie
Milpe.sk je internetový obchod, ako funguje objednávanie tovaru?
Sme internetový obchod s hlavným sídlom v Ostrave a výdajným miestom v Brne-Blučine v Českej republike. Stačí si vybrať z našej ponuky, tovar pridať do košíka, vybrať si z ponuky dopravy a spôsobu platby a odoslať objednávku. Každú objednávku kontrolujeme! Nemusíte sa teda obávať, že by vám niečo na montáž chýbalo. Z centrálneho skladu expedujeme všetok skladový tovar do 24 hodín od objednania. Výnimkou sú nadrozmerné objednávky.
Kde nájdem potrebné informácie o produktoch, ktoré predávate?
Ku každému výrobku ponúkame množstvo informácií vrátane technických listov a návodov na montáž. Stačí kliknúť na „Viac informácií“ vedľa výrobku alebo prejsť myšou nadol pre podrobnejšie informácie. Ak informácie, ktoré hľadáte a potrebujete, nie sú k dispozícii, použite náš chat v pravom dolnom rohu. Príslušný technik vám poskytne podrobnejšie informácie.
Ako sú moje osobné údaje chránené?
Samozrejme, je to veľmi dôležitá vec. Prečo vás žiadame o telefónne číslo a ďalšie informácie a ako s nimi zaobchádzame? Všetky informácie, ktoré nám poskytnete, slúžia len na fakturáciu, konzultáciu objednávky v prípade nejasností a na expedíciu. Informácie teda odovzdávame iba dopravcom, aby vám mohli doručiť tovar. U nás sú údaje chránené v súlade s nariadením GDPR.
Prečo je tovar na webovej stránke výrobcu drahší ako na e-shope Milpe.sk?
Na túto otázku sme podrobnejšie odpovedali v článku na našom blogu. V skratke ide o obchodnú politiku výrobcov stavebných materiálov, ktorí sami nie sú distribútormi pre koncových zákazníkov alebo nemôžu obslúžiť celý trh vlastnou logistikou. Pre nás ako certifikovaného predajcu existuje možnosť výhodnejšie nakupovať tovar a výhodnejšie vám ho ponúkať.
Pred nákupom
Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku? Máte stanovenú minimálnu hodnotu objednávky?
U nás si môžete vybrať naozaj čokoľvek bez obmedzenia minimálnej hodnoty. Po pridaní do košíka sa vám zobrazí výber platobných metód, ktoré sú vhodné pre vašu objednávku. V predvolenom nastavení máme na výber nasledujúce možnosti:
- Dobierka - prepravcovi a vodičovi je možné zaplatiť v hotovosti alebo kartou. V prípade väčších súm uprednostňujeme hotovosť alebo kontaktujte naše obchodné oddelenie.
- Online platba kreditnou kartou - po odoslaní objednávky budete automaticky presmerovaní na portál Comgate, kde môžete zaplatiť kreditnou kartou, cez GooglePay alebo ApplePay.
- Bankovým prevodom- po odoslaní objednávky dostanete do e-mailu platobné údaje a platbu QR, kde môžete zaplatiť. Potvrdenie o prijatí platby vám bude zaslané aj na váš e-mail.
Aký druh dopravy ponúkate? Čo ak sa ponáhľam?
Pre Slovenskú republiku v súčasnosti ponúkame prepravu výlučne prepravnou spoločnosťou. Preprava naším vozidlom momentálne nie je možná.
- informácie o dátume doručenia vašej objednávky dostanete e-mailom
- vodičovi prepravnej spoločnosti je zvyčajne možné zaplatiť v hotovosti a kartou
- pri prevzatí tovar dôkladne skontrolujte a rozbaľte, aby sa predišlo akýmkoľvek nepríjemnostiam
Jasný prehľad všetkých zásielok
Ako môžem sledovať svoju objednávku? Môžem ju zrušiť?
Ak ste naším registrovaným zákazníkom, stačí kliknúť na svoje konto a skontrolovať stav svojej objednávky. Druhým spôsobom pre neregistrovaných zákazníkov je chat v pravom dolnom rohu. Po kliknutí na položku „Otázky týkajúce sa objednávky“ a výbere možnosti „Skontrolovať stav objednávky“ stačí zadať svoj e-mail alebo číslo objednávky a zobrazí sa stav vašej objednávky. Vďaka tomu môžete rýchlo a jednoducho zistiť, v akom stave sa nachádza.
Zrušenie objednávky je vždy nepríjemné, ak sa na nej už nejaký čas pracuje. Ak ste objednali nesprávne alebo tovar už nepotrebujete, kontaktujte nás čo najskôr.
Môžem si vybraný tovar prísť vyzdvihnúť priamo na pobočku, keď je na sklade?
Vyzdvihnutie je možné na pobočke v Ostrave alebo na výdajnom mieste v Brne. Odporúčame objednávať cez e-shop. Prečo? Sme dodávateľom nielen pre e-shop Milpe.cz a Milpe.sk, ale aj pre partnerské e-shopy a máme aj veľkoobchod. Preto sa môže stať, že zásoby budú v ten deň vypredané alebo naložené pre veľkoobchodných zákazníkov a pre vás nebudú k dispozícii.
V prípade, že si tovar objednáte cez e-shop, systém ho pre vás rezervuje a vy dostanete potvrdzujúci e-mail, že tovar je pripravený na pobočke.
Po zakúpení
Aká je záruka na dodaný tovar? Čo ak tovar príde poškodený?
Podľa zákona je štandardná záruka 2 roky. My sme však predajcovia stavebných materiálov, takže sa predpokladá, že nestaviate len na 2 roky. Preto je pri každom výrobku (alebo pri výrobcovi) presne uvedené, aká je záruka na dodávaný tovar. Napríklad na strešné okná VELUX sa poskytuje záruka 5 rokov, ktorá sa v prípade použitia zatepleného oplechovania predlžuje na 10 rokov. 10 rokov je štandardom aj pri výrobcoch DAKEA a Rooflite a pri prémiových výrobkoch dokonca 20 rokov.
Máte náhradné diely pre svoje výrobky?
Zlomil sa vám hák rolety? Zlomila sa tyč na schodoch do podkrovia? Zlomila sa kľučka na strešnom okne? To všetko dokážeme vyriešiť! Pre väčšinu výrobkov vieme zabezpečiť záručný aj pozáručný servis. V skutočnosti je väčšina náhradných dielov k dispozícii u samotných výrobcov. Ak to dokážeme vyriešiť bez vás, objednáme diel a pošleme vám ho na vašu adresu od výrobcu.
Ak ide o mimozáručný servis, sme schopní zabezpečiť ho pre vás, ale nie vždy tak pohodlne ako pri rokovaní priamo s výrobcom. V takom prípade vás odkážeme na príslušného výrobcu s postupom, aby bolo zaobstaranie náhradných dielov pohodlnejšie.
Nemôžem nájsť faktúru za tovar alebo potrebujem zmeniť údaje na faktúre.
Fakturácia je niečo medzi nebom a zemou a rozumejú jej len tí, ktorí ju robia. Obráťte sa na naše fakturantky: pani Buchtovú a pani Ryšicovú.
Ak ste nenašli svoju faktúru, pošlite nám e-mail na adresu fakturace@milpe.cz.
Vybrali sme si nesprávny výrobok, ale už uplynula 14-dňová lehota na vrátenie. Môžeme výrobok nejako vrátiť/vymeniť?
14 dní je zákonná lehota, ktorú musíme dodržať. Je však ľudské robiť chyby a chápeme, že počas výstavby sa môže veľa vecí zmeniť. Ak ide o skladový výrobok, ktorý môžeme ponúknuť ďalej inému zákazníkovi, kontaktujte nás na adrese info@milpe.cz s fotografiou a číslom objednávky alebo vyplňte náš formulár RETINO.
Ak to bude možné, po uplynutí tejto lehoty vám tovar vrátime bez poplatku. Ak ste už tovar rozbalili a táto lehota už uplynula, môžeme vám účtovať iba prebalenie a tovar vám aj tak vrátime. Záleží nám na spokojnosti zákazníka!
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Kontaktujte nás na chate v pravom dolnom rohu alebo nám napíšte na info@milpe.cz.